Kalite Politikamız
15 Mayıs 2024


POLİTİKAMIZ

Hastalarımızın sağlık için en iyi hasta bakımı ve tedavi hizmetlerini gerçekleştirebilmenin öneminin bilinci ile;
* Koordineli, etkin ve sorunsuz bakım, Güvenli ve düşük riskli hizmet,
* Doğru yetenek ve bilgiye sahip personel,
* Etkin bilgi akışı ve sürekli gelişim ilkeleri ile hasta odaklı ve hasta haklarına saygılı, çalışan güvenliğini göz ardı etmeden tercih edilen hastane olmayı ve etik değerlerimizi koruyarak halkımıza yönelik sağlık hizmetlerine katkıda bulunmaktadır.
Ulusal ve uluslararası standartları esas alarak; bu doğrultudaki yönetsel destekle, hasta ve çalışan memnuniyeti odaklı ölçme ve iyileştirme mekanizmalarını kullanarak sürekli eğitimle gelişmeyi destekleyen yüksek kaliteli hizmet sunmak ve çalışanlar tarafından benimsenmesini sağlamak üzere kurulmuştur.
Hastane işleyişi içinde var olan ve ihtiyaç duyulan faaliyetlerin yöneticiler ve bölüm kalite sorumluları ile birlikte; içeriklerini incelemek, işleyişini değerlendirmek, iyileştirme süreçlerini planlayarak uygulanmasına yönelik kalite çalışmalarını yürütmektir. 
Çalışan ve hasta güvenliği odaklı, hastane hizmetlerini kalite standartları ile sunmak, uyumlu ekip çalışması ile sürekli gelişme ve kalitede iyileştirmeyi esas alan kalite yönetim sistemini benimsemiştir. 
Hasta memnuniyetini sürekli artırarak; hasta ve çalışan güvenliği, etkin ve kaliteli hasta bakım ve tedavisi önceliği ile Sağlık Bakanlığı Sağlıkta Kalite Standartları (SKS) ile tam uyum içerisinde hizmet vermeyi taahhüt eder.